img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

2009 m. spalio 26 d., pirmadienis

Paskrajojimai

Rytas.

Apsimiegaliojimai :)





Pagaliau jau yra baigtas ir užgijęs mano papuošaliukas ant rankos :)

Tai čia galima traktuoti, kaip oficialų tattoo pristatymą visuomenei ;D











Kikimara :)


:)



ŠMC:







Rėkiantis lapas rudeninis..





:*

4 komentarai:

  1. Nuostabi tattoo :D drąsi, bet nereali. labai tinka prie tavo asmenybės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mhm, pritariu Justei :) Tikrai tikrai nuostabi :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Giriu tatuiruotę ;p Man gražu.
    Ir dar labai gražu todėl, kad ji tinka prie viso bendro vaizdo, stiliaus.:) O ne tai, kaip šiomis dienomis dažnai būna-kokia soliaruminė tuštutė su neaiškiu kringeliu ir tai jau tipo žiauriai gražu.. ;x ;DD

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aaaaaaaaaaaaaciu :)))) Kaip smagu, kad sitaip manot :) man tikrai labai svarbu. Esat tokie zmoguciai, kuriu nuomone man labai rupi ir i kuriu gyvenimelius (blog'us) nuolat uzsuku :) aciu :*
    Paciai ji man taip pat limpa. Tuo labiau, kad ten pavaizduoti mano brangiausi gyvenimo zmones - tevelis, mamyte ir sesute. Tik tetis juokiasi, kad laaabai idomiai bus po trisdesimties metu! ;D tatuiruota bobulyte ;D

    AtsakytiPanaikinti