img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

2010 m. sausio 11 d., pirmadienis

Tyla prieš audrą?..

4 komentarai:

  1. Hu hu..Jau buvau bemąstanti, kur pradingai.. ;D

    Man bežiūrinėjant nuotraukas iškilo toks klausimas, akinukai dėl stiliaus, ar iš tiesų reikalingi? Vienaip ar kitaip, man jie labai labai.. <33

    Beje, gražiai atrodai. Tinka tokie kirpčiukai ;]

    AtsakytiPanaikinti
  2. Buvau paskelbusi akciją NE - kompiuteriui :D <:)
    Akinukai man reikalingi dėl regėjimo. Labai labai reikalingi ;))) Jei jie sudužta/sulūžta (kaip dažnai pasitaiko, nes labai nemoku saugoti daiktų..), tada mikriuko gaudymas tampa ekstremalus išbandymas, nes numerį pamatau, kai jis važiuoja šalia pro nosį. Dėl to stabdyti tenka visus iš eilės :D Beje, šiemet sukanka 18 gyvenimo metų su akiniais :) Šitą aksesuara pradėjau nešioti nuo penkių metų. Parodysiu kolekciją kada ;D didžiuliai, spalvoti, apvalūs, juokingi visokie ;D old skūlas :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Supratau. Tai visgi neblogą akinukų nešiojimo stažą turi. Aš tokio dar nepasiekus, be manasis akinių laikotarpis jau taip pat perlipo per dešimtmetį. :)

    O kolekciją tikrai įdomu būtų pamatyt kada. :))

    AtsakytiPanaikinti