img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

2010 m. birželio 1 d., antradienis

Svenson Linnert


Esu totali raidžių valgytoja. Laaaabai mėgstu skaityti. Namie sukaupta jau gan nemaža knygų biblioteka. Tuo labiau - žurnalų kalnas. Apie juos. Esu nepataisoma žurnalomanė :) Vienas mėgstamiausių - STREET WEAR (kol kas Lietuvoje jo dar neteko aptikti, deja). Mūzos tiek žodžiais, tiek vaizdais.

Ieškojau iš ten šitos laaabai kul fotosesijos







Ir radau daugiau fotografo S. Linnert'o darbų.











Ankščiau, pamenu, pirkdavau turbūt visus žurnalus iš eilės.. Žiauru, kai pagalvoju, kokias sumas be reikalo išmesdavau, nes iš Lietuviškų žurnalų, mano nuomone, tik vienetai yra verti dėmesio.. Šiuo metu šalia mano lovos guli I-D, Street wear, Vogue bei lietuviški Ieva ir L'officiel. Che. Ir knygų kalnas šalia, nes visad skaitau kelias vienu metu ;D

Beje, ačiū, MUSYTE, už neįtikėtiną dovaną - siurprizą :) Nudžiuginai ir nustebinai laaaaaabai :))))) Ačiū :) :* Pirmą kartą gyvenime rankose laikau turkišką VOGUE :)

2 komentarai:

  1. Joo, musė šaunuolė :) Man irgi parvežė.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai gyvensiu Londone, kasdien rengsiuos tik sitaip visaip :)

    AtsakytiPanaikinti