img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

Stylish blog awards!




Pastauoju metu interneto platybėse tarp blogų siaučia toks laaaaabai smagus ir stilingas virusiukas.. :) Žiauriai smagu! :)
Ačiū nuostabiosioms modistėms, kurios mane nominavo šitam stiliagiškam dalykėliui:

Mirattes

Cool cat

Agvintage

Ugnei

Fastidious life

Bertai

Cherry mergaitei

Marginalijoms

Pakabų tarnybai

Karolelary

Mielosios, mano stiliagos, YOU MADE MY DAY!

Taip pat, smagu tai, kad šio žaidimėlio pagalba, atradau daug lietuviškų blogų, kurių dar nežinojau. :) Kul!

Taisyklės yra tokios:
1.Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo;
2.Parašo 7 dalykus apie save;
3.Paskelbia savo mėgstamus tinklaraščius, kam perduos titulą;
4.Jiems praneša gerą žinią.

Septyni kompočiukai apie mane:

I. Pelėdos! Myliu jas! Dievinu jas! Einu iš proto dėl jų!Jos yra kažkas tokio.. Kažkas TOKIO! Tikiuosi, kad vieną dieną pavyks vieną tokį valikabuką auginti namie :)
Išvis, esu pamišusi dėl gyvuniukų. Šuniukai - patys geriausi pasaulyje draugai! Nuo vaikystės pažinojau visus kaimynų šuniukus, kalbėdavausi su jais ir tėvai žinodavo, kad jei ilgai negrįžtu iš mokyklos, tai dėl to, kad pakeliui sutikau pažįstamą šuniuką ir man reikėjo su juo pasikalbėti. Juokinga ir turbut labai kvaila, bet ir dabar taip yra :D Žodžiu, jūs skaitot psichės blogą, tai jei tai nepatinka, liaukitės jau DABAR!

II. Esu kairiarankė ačkarikė. Ir netgi su stažu! Kairiarankė esu nuo gimimo - tai reiškia, kad dabar švenčiu 25 metų 2 mėnesių 6 dienų ir 54 minučių jubiliejų! :D O ačkarikės stažas taip pat nemažas 2011 - yra dvidešimt pirmieji mano ir akinių nenutrūkstamos draugystės metai :))

III. Maistas. Valgau, galima sakyti, viską. Jokių įnoringų poreikių neturiu. Bet yra keletas dalykėlių, kuriuos mėgstu labiau už viską:
a) Kava. Esu visiška kavoholikė. Totali!
b) Kokosiniai sausainiai. O, Dieve...
c) Marcipaniniai skanėstai. Ah!..
d) Grikiai! Turbūt kasdien juos valgau. :)
e) Grietinė. Juokingai skamba, bet tikrai laaabai ją mėgstu :D Su viskuom, prie visko :)))
f) Medus.. Medus! MEDUS!!! Praeitame gyvenime buvau Mikė Pūkuotukas? :))

IV. Dar kai kas apie holizmus : myliu spalvas! Spalvotų pieštukų kalnas - tobula kompanija :) Spalvotais dažais aptaškyti pirštai - mylimiausias aksesuaras :) Gelėta penkių milijonų spalvų suknelė - mylimiausias rūbas. Tiesa, labai įdomų dalykėlį išbandžiau.Spalvų prijaukinimas - kitaip nepavadinsi. Visada labai pykausi su mėlyna spalva. Visiškai su ja nesutariau. O tai yra blogai. Nes iš esmės, ji niekuom nenusikalto. Objektyviai vertinant, ji nėra bloga spalva. Bet aš negalėjau pakėsti jos mano aplinkoje - rūbuose, interjere etc. Lemputė smegenėlių stalčiuke užsidegė ir sugalvojau ją prisijaukinti. Viskas prasidėjo nuo mėlynu kojinių, mėlyno nagų lako, mėlynų auskariukų, mėlyno flomasterio. Vualia! Dabar mudvi su mėlyna visai neblogai sutariam :) Netgi, sakyčiau, labai gerai. :) Artimiausiu metu žadu daryti tą patį triuką su oranžine spalva ;)

V. Knygos! Jei būtų įmanoma, skaityčiau ištisas paras turbūt. Nuo vaikystės tai buvo mano mėgstamiausias užsiėmimas. Draugės ir pusseserės netgi slėpdavo knygas, kai ateidavau į svečius, nes žinodavo, kad jei rasiu, tai nežaisiu, o visą laiką skaitysiu :D Juokinga, bet žavu :) Deja, pastaraisiais metais teko šiek tiek apraminti šią maniją dėl kitų gyvenimiškų dalykėlių, bet visada su savimi turiu tai, ką tuo metu skaitau (Šiuo metu - "Pūkuotuko pasaulis" su manim visur ir visada kartu :) ). Labai nemėgstu algos leisti Maximoje, bet galėčiau visas santaupas atiduoti už knygas (flomasterius, vintažines sukneles ir bilietus į spektaklius,).

VI. Butis. Esu visiškai nebuitiška moteris! Labai nemėgstu gaminti. Nemoku pakeisti perdegusios lemputės. Skalbdama rūbus visada iš skalbyklės ištraukiu juos išdažytus ar susitraukusius. Sugebu stebuklingai greitai sugadinti butinę techniką. Pamirštu išnešti šiukšles. Pamirštu palaistyti augaliukus. Laaaabai nemėgstu plauti indų (Ačiū tam, kuris sukūrė indaplovę!) ir skusti bulvių (tikiuosi, kad NIEKAS NIEKADA nesusiprotės padovanoti bulvių skustuko kairiarankiams..). Ačiū draugams, kurie mėgsta gaminti ir manęs nepamiršta, kurie padeda išgabenti Kalėdų eglę (nors ir sausio 15!) (Justai Gražuoli ir JUSTAI, ačiū!!!), kurie važiuoja su kopėčiomis į svečius, kad pakeistų perdegusią lemputę (Grigai ir Eglute,ačiū, kad išgelbėjot!!!), kurie papasakoja, kaip reikia iškepti grikių blynus (Žmona brangiausioji vienintelė mylimiausioji :})... :))

VII. Aš.
a)Esu drovi. Taip.
b)Esu labai emocionali. Visiškai nemoku slėpti emocijų! Absoliučiai. Dėl ant sienos nupaišyto katiniuko galiu džiaugtis visą dieną. O dėl liūdno filmo (arba multiko!) praverkšlenu visą vakarą. Kai būna blogai, dažniausiai apsiverkiu. Bet užtenka poros ašarų ir vėl viskas gerai. Kiti tokias atvejais dažniausiai rėkauja, o aš to nemoku ir nenoriu mokėti. Nieko nėra baisiau, negu tai, kai kažkas tave aprėkia. Nemoku irnenoriu to pakęsti. Nieko baisiau negali būti.. Tai va, nerėkaukit ant manęs, nes verksiu :))
c)Esu visiška migla. :) Išsiblaškęs, amžinai užsisvajojęs muilo burbulas. :) Turiu spalvotą skafandrą, pilną kosmoso drugelių ir gyvenu savo planetoje, su savo makaliuzėmis galvytėje, milijonu spalvotų kosmosiukų.. Skrajoju padebesiais 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą. Ir man tai žiauriai patinka! Džiaugiuosi, kad yra kulverstukų, kurie tai toleruoja ir kartais netgi mėgsta :)

O čia džiaugsmeliukų blogai, kuriems noriu skirti apdovanojimą:

Erikai

Krystei

Gintarei

Laimikiui

Tuomai

Linai

už kosmonautiškus pasaulėlius :)

5 komentarai:

  1. Grietinė ftw!! :DD
    Jau galvojau, kad čia tik man šis produktas iš principo pats labai skanus..Galiu net vieną valgyt :D

    Ir pelėdžiukes mėgstu. Laukiu savo pelėdiškojo žiedelio dabar.. ^^ ir aš ir aš.. taip pat gamint nemėgstu. :D Smagu paskaitinėt įrašiuką buvo ;}

    AtsakytiPanaikinti
  2. :D Iš manęs nuolat juokiasi, kad aš visur, su viskuom, ant visko ją dedu :D cha che, kaip smagu, kad ne viena tokia :D
    Pelėdomanija, kiek mama pasakooj, tai nuo pat vaikystės okupavo mano smegenėles :D
    O dėl gaminimo, labai džiaugiuosi, kad kol kas namie ir be manęs gaminančių yra, tai iš manęs to nereikalauja :D
    Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nominuoju ir aš! Linkėjimai iš užpustyto Vilniaus :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiūūūūū!!!! :) O kaip džiaugiuos!!! :)))

    AtsakytiPanaikinti