img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

2012 m. liepos 8 d., sekmadienis

Invisible cranberries in my pocket

==================================================================================================================== Akiniai - H&M, Auskarai - Guy gil, Švarkas - Zara, Diržas - ne mano, Suknelė - vintage lobis, Batai - Wonder anatomie

11 komentarų:

  1. Jūsų blog'ą skaitinėju jau senokai ir man natūraliai kilo toks klausimas: tai kokioje šalyje Jūs gyvenate?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tavo fotkes kai žiūri, tai jau žiūri kaip kokio žurnalo fotosesiją. Jau visai kitas lygis, kažkaip net neužfiksuoji, kaip čia kas padaryta :D Love you, that you are, dear :**

    AtsakytiPanaikinti
  3. persiskas kilimas2012 m. liepos 8 d. 12:22

    Inga,man rodos dar panelėj radau link'ą į tavo blogą.Kartas nuo karto peržvelgiu - nuostabu,kaip tobulėji,nenublanksti,nesikartoji,o blogas su vis naujesnėm ir drąsesnėm idėjom!Velniškas talentas ir baltas mano pavydas:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Lina, ačiū, kad stebi mano blogą :) va, o aš jau beveik metai, kaip iš Lietuvos išsikrausčiau į Barseloną.

    Ugne, išpardavimuose toks dabar turėtų būti :)

    Ag! Bučiniai Tau!!! Kad čia iš tikrųjų nėr ko padaryti :) nenaudoju nieko, tik baisiai mėgstu spalvas ir maivytis prieš kamerą :D Kaip ir tu, drauge, beje :D

    Persiškas kilimėli, žiauriai faina tai girdėti :))) Labai džiaugiuosi, kad patinka :) Kai gauni pozityvų feedback'ą, norisi daryti dar ir dar ir dar :)

    Goda, aha nerealūs!!! :)

    Gabriele, juos kūrė labai fainas bičiukas iš Izraelio. Jei netyčia lėksi į Tel Avivą, duok žinoti, atsiųsiu jo kontaktus :) Kalną spalvotų grožiu rasi pas jį parduotuvėlėje :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Inga, man tik pasvajot apie Tel Avivą :<

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ei! Pasvajoti irgi gerai! :) Iki kol viena diena issipildys ;)
    va: http://www.facebook.com/guygilcohen

    AtsakytiPanaikinti