img { max-width: 560px; width: expression(this.width > 560 ? 560: true); }

2012 m. gruodžio 19 d., trečiadienis

VALIKABU tattoo

VALIKABU 4ever and ever!!!

In my heart.





To tell you the truth, Valikabu came to my life when i was a little girl... My mum and dad told me that it was one of my childhood words, you know, when kids are naming all their world around properly, in appropriate names.
Let's keep our wild kids inside for as long as it is possible.
Keep your passion! And never ever stop dreaming!


Tiesą pasakius, Valikabu į mano gyvenimą atėjo nuo labai seniai, kai aš buvau dar visai mažas kleckas. Tėveliai pasakojo, kad vienu metu visas mane supntis pasaulis vadinosi Valikabu. Nutariau, dalelę savo nuostabios vaikystės nešiotis nuolat su savimi.
Sentimentai blogo pavadinimui taip pat - kuo toliau, tuo labiau tai tampa mano vizualiu dienoraščiu, kuriuo, kaip matau, džiaugiasi tokie patys mieli ir spalvoti žvėriūkai, su padykusiais žaibukais akyse :)
Ačiū uz tai!

4 komentarai:

  1. Puiki ideja ir tatuiruote :) Prasminga :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Omaigad! Žiedas pirmoj nuotraukoj ir tavo akiniūkai!! <3 Iš kur tokį žiedą paraut galima??

    AtsakytiPanaikinti